Jajka faszerowane chrzanem, ogórkiem i pestkami słonecznika

Jajka w kolejnej odsłonie, tym razem z wyraźną/mocną nutą chrzanową. Połączone z chrupiącymi pestkami słonecznika dają fajną strukturę. Są pyszne. Szybko się robią. I jeszcze szybciej znikają ze stołu.

Kto nie próbował, polecam.

Proporcje:

Na cztery ugotowane jajka, czyli wyjęte cztery żółtka dałam czubatą łyżkę chrzanu, gotowego ze słoika. Bynajmniej nie porwałam się na tarcie samodzielnie, chociaż tęsknię za tym smakiem, bo ten gotowy ze sklepowej półki nijak się ma.

Oprócz chrzanu dodałam łyżkę majonezu i szczyptę grubej soli morskiej. Chciałam aby było ją czuć w farszu. Wszystko dokładnie wymieszałam.

Wyłożyłam farsz do białek, na każdą połówkę jajka dodając też gruby plaster świeżego ogórka, na koniec wszystko szczodrze posypałam ziarnem słonecznika.

Dodaj komentarz